Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=21876/2017/11<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.


    Дєордіца, Таяна-Лідія
    Візуальна грамотність як протидія “слайдовому мотлоху [Текст] = Visual Literacy as an Opposition “Chart Junk” / Таяна-Лідія Дєордіца // Вища школа. - 2017. - № 11. - С. 11-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Анотація: У статті репрезентовано досвід автора щодо формування у студентів візуальної грамотності. На думку автора, щоб візуально грамотно спроектувати цифрову презентацію, її розробник має знати, розуміти та застосовувати: технології візуального структурування текстів; базові правила колористики та типографіки, композиційні ефекти; технології побудови інформативних діаграм; механізм створення візуальних метафор. До арсеналу візуальної грамотності також належить уміння критично сприймати презентації. Для цього пропонується застосовувати дві системи критеріїв. Перша - для презентацій, які слугують для поширення інформації та читаються з екрана; друга - для показу презентацій, які слугують засобом переконання і переглядаються “вживу". Запропоновані інструменти формування візуальної грамотності апробовано у процесі викладання дисципліни “Інформаційні технології в дослідницькій діяльності”
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Коваль, Л.
    Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи [Текст] = Theoretical and Methodological Aspects of the Productive Learning Idea Implementation: from Comprehensive to High School / Л. Коваль, В. Церклевич // Вища школа. - 2017. - № 11. - С. 21-36. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
ВИЩА ОСВІТА -- освітні технології -- особистість
Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню меж і можливостей упровадження продуктивного навчання як альтернативи традиційним освітнім технологіям у вищій школі або доповнення їх. Методика представленого дослідження включає філософські концепції єдності та взаємозумовленості культурно-освітніх явищ і процесів, теорію наукового пізнання, провідні ідеї методологічних підходів до підготовки фахівців у XXI ст. (діяльнісного, компетентнісного, системного). Лаконічно представлені напрацювання світового досвіду у сфері діяльності продуктивних шкіл (О. Домброу, Ф. Курі та Р. Сафран, І. Бем, Й. Шнайдер). Охарактеризовано принцип “навчання через діяльність” та висвітлено складові продуктивної освіти. Змістово розмежовано сутність репродуктивних і продуктивних технологій навчання; з’ясовано принципові відмінності в організації освітнього процесу у традиційному форматі та за технологією продуктивного навчання
Дод.точки доступу:
Церклевич, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)